среда, 6. април 2011.

Deset Božijih Zapovesti

Jehovini svedoci ne priznaju Deset Božijih zapovesti.
Evo šta Biblija piše:

1. Jovanova, glava 2.4.
Koji govori: Poznajem Ga, a zapovesti Njegove ne drži, laža je, i u njemu istine nema;

Matej 5.18
17. Ne mislite da sam ja došao da pokvarim zakon ili proroke: nisam došao da pokvarim, nego da ispunim.18. Jer vam zaista kažem: dokle nebo i zemlja stoji, neće nestati ni najmanje slovce ili jedna titla iz zakona dok se sve ne izvrši.
19. Ako ko pokvari jednu od ovih najmanjih zapovesti i nauči tako ljude, najmanji nazvaće se u carstvu nebeskom; a ko izvrši i nauči, taj će se veliki nazvati u carstvu nebeskom.
Matej, glava 15
6. Može i da ne poštuje oca svog ili matere. I ukidoste zapovest Božju za običaje svoje.
7. Licemeri! Dobro je za vas prorokovao Isaija govoreći:
8. Ovi ljudi približavaju se k meni ustima svojim, i usnama poštuju me; a srce njihovo daleko stoji od mene.9. No zaludu me poštuju učeći naukama i zapovestima ljudskim.
10. I dozvavši ljude, reče im: Slušajte i razumite.
11. Ne pogani čoveka šta ulazi u usta; nego šta izlazi iz usta ono pogani čoveka.
Matej, glava 19
17. A On reče mu: Što me zoveš blagim? Niko nije blag osim jednog Boga. A ako želiš ući u život, drži zapovesti.18. Reče Mu: Koje? A Isus reče: Da ne ubiješ; ne činiš preljube; ne ukradeš; ne svedočiš lažno;
19. Poštuj oca i mater; i ljubi bližnjeg svog kao samog sebe.
20. Reče Mu mladić: Sve sam ovo sačuvao od mladosti svoje; šta mi još treba?
21. Reče mu Isus: Ako hoćeš savršen da budeš, idi i prodaj sve što imaš i podaj siromasima; i imaćeš blago na nebu; pa hajde za mnom.

Marko, glava 7
7. No zaludu me poštuju učeći naukama, zapovestima ljudskim.
8. Jer ostaviste zapovesti Božje, a držite običaje ljudske, pranje žbanova i čaša; i druga mnoga takva činite.
9. I reče im: Dobro ukidate zapovest Božju da svoj običaj sačuvate.
10. Jer Mojsije reče: Poštuj oca svog i mater svoju; i: Koji opsuje oca ili mater smrću da umre.
11. A vi kažete: Ako kaže čovek ocu ili materi: Korvan, to jeste: prilog je čim bih ti ja mogao pomoći.
Jovan, glava 14
15. Ako imate ljubav k meni, zapovesti moje držite.21. Ko ima zapovesti moje i drži ih, on je onaj što ima ljubav k meni; a koji ima ljubav k meni imaće k njemu ljubav Otac moj; i ja ću imati ljubav k njemu, i javiću mu se sam.
Rimljanima, glava 13
8. I ne budite nikome ništa dužni osim da ljubite jedan drugog; jer koji ljubi drugog zakon ispuni.
9. Jer ovo: Ne čini preljube, ne ubij, ne ukradi, ne svedoči lažno, ne zaželi, i ako ima još kakva druga zapovest, u ovoj se reči izvršuje, to jest: Ljubi bližnjeg svog kao samog sebe.
10. Ljubav ne čini zla bližnjemu; dakle je ljubav izvršenje zakona.
1. Jovanova, glava 2
3. I po tom razumemo da Ga poznasmo, ako zapovesti Njegove držimo.4. Koji govori: Poznajem Ga, a zapovesti Njegove ne drži, laža je, i u njemu istine nema;5. A koji drži reč Njegovu, u njemu je zaista ljubav Božija savršena; po tom poznajemo da smo u Njemu.
6. Koji govori da u Njemu stoji, i taj treba tako da hodi kao što je On hodio.
7. Ljubazni! Ne pišem vam nove zapovesti, nego zapovest staru koju imaste ispočetka. Zapovest stara jeste reč koju čuste ispočetka.
1. Jovanova, glava 3
22. I šta god zaištemo, primićemo od Njega, jer zapovesti Njegove držimo i činimo šta je Njemu ugodno.
23. I ovo je zapovest Njegova da verujemo u ime Sina Njegovog Isusa Hrista, i da ljubimo jedan drugog kao što nam je dao zapovest.
24. I koji drži zapovesti Njegove u Njemu stoji, i On u njemu. I po tom poznajemo da stoji u nama, po Duhu koga nam je dao.
1. Jovanova, glava 4
20. Ako ko reče: Ja ljubim Boga, a mrzi na brata svog, laža je; jer koji ne ljubi brata svog, koga vidi, kako može ljubiti Boga, koga ne vidi?
21. I ovu zapovest imamo od Njega: Koji ljubi Boga da ljubi i brata svog.
Otkrivenje, glava 22
14. Blago onome koji tvori zapovesti Njegove, da im bude vlast na drvo života, i da uđu na vrata u grad.
15. A napolju su psi i vračari i kurvari i krvnici i idolopoklonici i svaki koji ljubi i čini laž.


Razmislite, da li verovati Isusu ili jednoj organizaciji koja za sebe tvrdi da je Božija vidljiva organizacija?

3 коментара:

  1. Анониман31. март 2012. 00:10

    E,izvini,ali ti si "burek"..pa zaista se nasmejah....odavno se ovako smejala nisam...ama covece uzmi Bibliju u ruke i citaj,citaj i citaj i uporedjuj je sa Biblijom JS....ama sve ti to pise i u Pravoslavnoj Bibliji...evo ti i sajt od Pravoslavne Biblije i uporedjuj odmah....
    http://www.pravoslavna-srbija.com/Pravoslavlje/Sveto%20Pismo%20-%20Biblija/Sveto%20Pismo%20Biblija.htm
    Srecno ti bilo...

    ОдговориИзбриши
  2. Meni nešto nije jasno - oni kažu da za njih ne vrijede zapovijedi dane Mojsiju, a čim vide križ, viču: IZL 20:5
    A koji redak dalje: Spomeni se da svetkuješ dan subotnji.. Ne razumijem. Vrijede onda Mojsijevi zakoni ili ne? Možda vrijede samo parni? Ili samo neparni? Ili vrijede samo za "Babilon veliki"? .... Kula opet nadmašuje sebe samu...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kažeš zapovjedi, pa kažeš zakon, pa onda spomeni se da svetkuješ dan subotnji.
      Tebi zapravo NIŠTA nije jasno.

      Избриши