субота, 9. април 2011.

Tajna porodične sreće

U ovoj knjizi se kao i u mnogima puno piše o ljubavi, ali....



Puno "lepih" saveta kako da čovek ima srećan život u krugu svoje porodice.
Izabrao sam jedan primer, gde se radi o ignorisanju buntovnika odnosno isključenih.
Jednak status imaju isključeni i oni koji su sami napustili organizaciju Jehovinih svedoka.
"Roditelji mogu smatrati da je neophodno da zauzmu sličan stav prema vlastitom detetu, ako je ono punoletno i postane potpuno buntovno."
Zašto ako je punoletno?
Jer bi u suprotnom Jehovini svedoci imali na vratu ustanove koje brane prava maloletnika.
Doduše, kad razmislim kako odrastaju ta deca trebalo bi ih na vreme zaštititi od roditelja.



U suštini svako ko se otkrije da učenje organizacije nije u skladu sa Biblijom se isključuje.
Roditelji se (kao što se može videti) pozivaju da izbegavaju kontakt sa svojim detetom.
Ako je punoletno, verovatno će završiti i na ulici.
To ne treba nikog da čudi, jer su ovi roditelji spremni da dozvole da njihovo dete iskrvari. Takođe će ga  isto tako izbaciti, ako se usudi da kaže kako učenje Jehovinih svedoka nije u skladu s Biblijom.
Da li je buntovno dete tvoj bližnji?
Ako je to dete saznalo da je učenje organizacije neispravno, najlakše ga je proglasiti za otpadnika. Tako ga niko neće pogledati ni saslušati.
Nikog iz skupštine Jehovinih svedoka ne interesuje pravi razlog da li je neko isključen ili je sam napustio. Obično se složi priča koja deluje najuverljivije i koja je svima dovoljna. Nikom neće pasti na pamet da sasluša drugu stranu.
Zreo Jehovin svedok zna da živi u istini i da je sve što dolazi od "mudrog  sluge" istina jer mu je to u svakoj knjižici po nekoliko puta ponovljeno.

Druga Isusova zapovest kao i mnoge druge, se naravno ne poštuje pod izgovorom mnogih citata koji mogu da se izokreću do mile volje i upotrebljavaju po želji. U tome su Jehovini svedoci specijalisti.



3 коментара:

  1. JEHOVINI SVEDOCI IMAJU NOĆ SEKSUALNOG ČIŠĆENJA KADA IM NEKO UMRE IZ NJIHOVE ZAJEDNICE SABERE SE ŠIRI KRUG UGASE SVETLO PA KO KOGA POSEKSA,DOGODISE DA JE SIN KEVU KECO ,ZA MENE SU PRAVI PRIKRIVENI SEKTAŠI.

    ОдговориИзбриши
  2. A joj, brate Anonimni, teraš mene nejehovinog svedoka da branim Jehovine svedoke !
    Ipak je surov život.
    Čitajući ovaj blog veoma dobro sam se upoznao sa Jehovinim svedocima, iako sam ih jako retko posećivao. Tako da je evo idealan trenutak da vidim koliko me je ovaj blog naučio o njima:
    Znači siguran sam da ovo što si izneo nije tačno.
    Odnosno da su Jehovini svedoci, veoma moralni,dobri,pošteni.... ljudi, građani i vernici, ali zavedeni od Kule Lažare. Tako da ako je neko kriv za njihovo zavođenje to je rukovodstvo, starešinstvo i oni koji su na vrhu te organizacije, a ne obični vernici te Crkve.

    Voleo bih, a evo i molim te, ako je ikako moguće da mi odgovoriš odakle ti taj podatak ?
    Jer sam ubeđen da je iz dokaza tipa ,,Rekla-Kazala''. Odnosno neko je to izmislio pa se onda ta informacija proširila dalje bez provere.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  3. mnogi od nas su to videli, tj.culi uzdahe seksualnog cina jer je svetlo ugaseno,inace ove orgije jehovi dobro znaju da kriju,nazalost nije sve "rekla kazala" znam to dobro kao bivsi clan,inace ove orgije ne rade svi jehovi vec samo odabrana grupa ljudi

    ОдговориИзбриши