уторак, 26. април 2011.

Uništavanje hrišćanskih oznaka

U mnogim knjigama i brošurama organizacija poziva Jehovine svedoke da unište sva hrišćanska obeležja. Da se razumemo:
Mi "ostali" hrišćani kako nas ponekad nazivaju verujemo u Boga Oca, Sina Isusa i Svetoga Duha.
Poštujemo svakog ko je dao svoj život za Boga.
U knjizi "Raspravljanje na temelju Svetog pisma" su upotrebili sledeći primer kao opravdanje za uništavanje "naših "obeležja.



Moram da vam skrenem pažnju na koga se odnosi Peta Mojsejeva 7.25
Odnosi se na one koji služe drugim bogovima.
Mi hrišćani služimo jednom Bogu i sve što radimo, radimo njemu u slavu.

U knjizi "Šta Biblija zaista naučava" se na strani 155 (ima i u mnogim drugim, ali mi je ova pri ruci)
stoji uputstvo da Jehovin svedok uništi sve predmete "krive"religije.



Kada bi Jehovini svedoci bili u većini, Kula stražara bi im naredila da unište sve što mogu.
Ovako ne smeju da uništavaju tuđe(još ne). Za kraj, razmislite malo!
Iz naše perspektive, samo đavolu mogu da smetaju obeležja koja su posvećena Bogu!


4 коментара:

  1. Анониман30. март 2012. 23:20

    Nema dragi moj obelezaja koji su posveceni Bogu...u Mojsijevoj knjizi zakonika lepo pise procitaj ih,molim te.Deset Bozijih zapovesti.
    Jedna od njih glasi
    2.Mojsijeva 20:
    3."Nemoj imati drugih Bogova uza me."
    Znaci samo jednog Boga imaj,njemu je ime Jahve ili Jah.

    4." Ne pravi sebi rezani lik niti bilo sta nalik onome sto je gore na nebesima ili dole na zemlji ili u vodama ispod zemlje."
    5." Ne klanjaj im se niti im sluzi jer sam ja Gospod,Tvoj Bog."
    A ovo znas i sam sta znaci.I lepo kaze.Ne pravi sebi nikakvog lika kome ces se klanjati.A neki Hriscani koliko imajulikova kojima se klanjaju ????Svetac ovaj,svetac onaj,devica Marija,Krst...ni jedno obelezje nije posveceno Bogu.Bog je u nama u srcu u dusi u veri.
    I kada radis sve sto radis Bogu u slavu kako si to napisao,zasto onda napadas druge Hriscane i radis ono sto Bogu nije milo?Kleveces,ogovaras,kritikujes,cinican si,ohol...zar je to po Bogu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemojte molim Vas da lažete odnosno da prevrcete znacenje reci.
      Pre svega vi tvrdite u svakom vasem propovedanju po kucama, da je dokaz da ste vi oni izabrani i pravi to sto u Svetom pismu pise da je BOg Jahve ili Jehova.
      Pre svega da vas malo edukujem,Jevreji nisu izgovarali ime Boga vec su ga nazivali JHVH,što ste vi tumacite onako kako sam gore naveo.

      Puna podrška blogu,i mnogo mi se pravite fini,vuci u koži jagnjecoj.
      Vi niste drugi Hriscani vase namere nisu casne.
      Krst,Ikone,...su posvecene Bogu jednome i sinu njegovom Isusu Hristu,gde si procitao da je krst posvecen nekom ili necem drugom,opet izvrcete istinu.

      Избриши
  2. E pa nece biti bas tako pogledaj sta pised u (Danilu 7:13,14)

    13 Videh u utvarama noćnim, i gle, kao Sin čovečiji iđaše sa oblacima nebeskim, i dođe do starca i stade pred Njim.
    Isa. 9:6, Jezek. 1:26, Mt. 24:30, Mk. 13:26, Lk. 21:27, Otk. 1:7, Otk. 1:13

    14 I dade Mu se vlast i slava i carstvo da Mu služe svi narodi i plemena i jezici; vlast je Njegova vlast večna, koja neće proći, i carstvo se Njegovo neće rasuti.
    Ps. 2:6, Ps. 110:1, Isa. 9:7, Avd. 1:21, Mih. 4:7, Mt. 11:27, Lk. 1:33, Jn. 3:35, Jev. 12:28 a taskodje u ostalim kontekstima!!!!

    Pozdrav od gere anonimni brate.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман30. мај 2013. 16:35

    Šta reći o Jehovinim svedocima ( nije mi jasan naziv,čemu su oni svedoci),priglupi ljudi bez svog stava,ne mogu ih nazvati svojom braćom jer su na suprotnoj strani reke.Ne pada mi na pamet da se upuštam sa njima u razgovor jer ne vidim nikakvu korist od toga.Pozdrav svim hrišćanima a njima,svedocima želim da su što dalje od mene.
    Stjuardesa
    P.S
    gledam tenis i Noleta,to mi je pametnije

    ОдговориИзбриши