недеља, 12. јануар 2014.

Drugi pokušaj obmane

Na moje učestale molbe da objavi izdavača ove dve knjige za koje tvrdi da nisu Novi svet Irfan mi "ljubazno"izlazi u susret i postavlja ovu sliku :



Ideja koja mu verovatno izgleda dobra, jer misli da nemam načina da proverim. To je u stvari osnova od koje svaki prevarant kreće da ga neće proveravati i da će njegova prevara uspeti.
Meni naravno nije bilo teško, niti žao novca da dokažem prevaru pa sam upravo istu takvu knjigu naručio:




Knjiga koju sam naručio je stigla, pa sam mogao da uporedim se onom slikom koju je Irfan stavio.
Evo kako izgleda ta knjiga:



E sad mogu i prvu stranicu Jevanđelja po Jovanu da uporedim sa onim što je Irfan postavio.



Sada još jednom slika knjiga koje je Irfan postavio i gde po njegovoj tvrdnji treba da se nalazi ova stranica. Kao što vidite to nije stranica iz te knjige. Još jedan dokaz i još jedna laž koja ne može da prođe.



Proverite, jer gde ima provere tu nema prevare!
Nemojte ni meni verovati nego proverite pa ćete se sami uveriti šta je istina.
Pogledajte Album sa više detalja

1 коментар:

  1. Izvrcete istinu,huli te na duha svetoga otpadnici.vratite se pravoslavnom ucenju.

    ОдговориИзбриши