понедељак, 3. август 2015.

Minus puta minus

Verovatno je svima poznato da kada množimo minus i minus dobijamo plus.
Na primer: (-5) * (-5) = 25
U matematici negativne vrednosti kada se pomnože postaju pozitivne.
U matematici da, ali pred Bogom ne!
Hajde da to prikažem ovako:
Pet laži puta pet laži je jednako koliko laži?
Ne može jedna laž da potire drugu laž i da postanu istina.
Do Boga vodi samo istina, jer Bog jeste istina. Ne možemo koristiti matematička pravila u ovom slučaju. To moramo uvek da imamo na umu. Takođe postoji izreka da je u ratu sve dozvoljeno jer cilj opravdava sredstva. U ratu...koji nije od Boga nego od zlog i lukavog.
Jedini put koji vodi do Boga je istina i nema opravdanja da se pomoću laži neko dovodi Bogu. Laži samo udaljavaju od Boga i približavaju one koji lažu ocu laži. Što se te laži dublje ukorene utoliko je teže da se iz njih otrgne.




Ovaj naslov i uvod su početak odgovora na ovu ispovest koju vam preporučujem da pročitate i dobro razmislite o njoj. Ja sam obećao da ću dati svoj komentar, ali to nisam mogao da učinim odmah jer mi ovaj blog nije na vrhu prioriteta. Kada stignem da napišem nešto ja napišem. Neki put bude nekoliko postova za redom, dok ponekad potraje podosta dok nađem vremena. Kako bilo, postova ima do sada dovoljno za svakog ko želi da sazna našto više o organizaciji i doktrini organizacije Kule stražare. Kad budem imao vremena pisaću još, do tada čitajte ovo što ima.


Dragi Nermine, pročitao sam tvoju životnu priču i evo odvojio bih nešto na šta želim da ti skrenem pažnju i molim te da dobro razmisliš o tome.
Krštenje nije samo simboličan čin kao što ti misliš. Krštenjem postaješ deo Tela Hristovog, ali ovim krštenjem ti se prepuštaš onome koji je otac laži. Tu sada dolazimo do onoga što sam napisao u uvodu. Krštenje organizacije koja tvrdi da je od Boga, a očigledno je da nije jer počiva na lažima je krštenje koje krštenje lažima. Da li je tvoja prethodna laž učinila tvoje krštenje nevalidnim u očima oca laži? Znaš i sam da nije, na protiv samo je još više učvrstila. Organizaciji je svejedno, uljuljkan si u još jednu zabludu da nisi ni kršten. Tvoje krštenje ne mogu da ponište ljudi organizacije jer su i oni samo sledbenici jedne velike i dobro smišljene zamke za dobre i naivne ljude.

Pošto se uvek trudim da postovi budu što kraći napisao bih još samo jedan komentar na tvoju priču iako bi mogao mnogo više da pišem, ali ne treba puno raspredati nego se suočiti sa najvažnijim stvarima, a sitnice ostaviti po strani.

Ako zelite pravu istinu saznati, ja vas pozivam kod nas u novu zajednicu gde cete istinski obozavati jedinog Boga Yahweh

Dragi Nermine, prikoči, razmisli malo o ovome što nudiš. Ti si shvatio da je organizacija koja te je krstila lažna, ali još uvek ne znaš koje laži su ti ostale, a već pozivaš druge u svoju zajednicu u kojoj će saznati pravu istinu. Za par godina ćeš i ti menjati svoje učenje, a tvoji sledbenici će se odvjati jer ti nećeš hteti da odbaciš laži za koje misliš da su istina. I tako u nedogled, praviće se nove sektine sekte sekta. Molim te da prvo dobro sve ispitaš i da najviše sebe ispituješ, pa tek kada stvarno odbaciš sve laži koje su ti ugradili ćeš moći da pričaš o istini. Nemoj mi zameriti, pišem ti krajnje dobronamerno kao i svako drugom sledbeniku ove organizacije čiji su temelji laž.
Laži se moraju sve odbaciti jer se u svakoj laži krije i njen otac u svoj svojoj veličini.
Na putu do Boga ne može i ne sme ni jedna laž da ostane negde zavučena i sakrivena.
Ja ti želim svako dobro i da odbaciš sve laži i da stvarno služiš Bogu koji jeste istina.

1 коментар:

  1. Izjaviti nesto a ne dokazati je samo licno misljenje gospodine καλὸς στρατιώτης .Ja vas pozivam, da dokazete da moje ucenje je laz? Samo molim vas koristite Bibliju jer to je moj autoritet.Ako to uspijete, ja cu prihvatiti vase objasnjenje.Sad bi bio red da mi pokazete, sta je to laz?Ocekujem odgovor, Nermin Majlovic

    ОдговориИзбриши